homedeelgebiedenWijk bij DuurstedeMarketing activiteiten inzake de paasdagen en Moederdag in WC De Heul

Marketing activiteiten inzake de paasdagen en Moederdag in WC De Heul

Het marketingplan 2017 van Winkeliersvereniging De Heul omvat een actie in aanloop naar de Paasdagen en op Moederdag 14 mei 2017. De Paasactie verloopt via de facebookpagina van WV. De Heul om ook de jongere generatie te bereiken. Door het bericht op facebook te liken en te delen wordt de prijs, een mand met producten en waardebonnen van de winkeliers van de Heul t.w.v.175,00 euro, bij 1000 likes toegekend. Op 14 mei 2017 wordt er een Moederdagmarkt gehouden op WC. De Heul. De 15 kramen zijn bestemd voor winkeliers van de Heul. Er is echter ook belangstelling van een aantal winkeliers uit de binnenstad. Zij zijn meer dan welkom. De deelnemende winkeliers hebben financieel baat bij beide acties. Anderszins heeft het ondernemersklimaat in algemene zin en het winkelcentrum in het bijzonder baat bij beide projecten. Beide acties hebben tot doel de bewoners van het deelgebied en daarbuiten te betrekken bij het winkelcentrum. Promotie van dit centrum is van groot belang voor winkelend Wijk bij Duurstede. Winkeliersvereniging De Heul wil de aandacht van heel Wijk bij Duurstede op zich vestigen. Het succes van deze acties bevestigt het bestaansrecht van alle winkeliers van De Heul. De kosten van beide acties samen worden begroot op € 2.350,00. Een begroting wordt separaat aangeleverd. Voor dit project is geen verzoek tot bijdrage bij een andere organisatie ingediend. Aan het ondernemersfonds wordt een bijdrage van 75% gevraagd, te weten € 1.800,-.

« terug naar de vorige pagina
© 2016-2022 - Ondernemersfonds Wijk bij Duurstede
Webdesign: OK-Design